Weer thuis.

22 september 2014 - Den Hoorn, Nederland

Inmiddels zijn we weer thuis. Na een paar dagen Rome bekeken te hebben (met de fiets op de hotelkamer gestald) zijn we in een aantal treinetappes in vier dagen naar  huis gereden. Waarbij we onderweg nog wat stukjes hebben gefietst, want dat misten we in het begin wel erg. Zo zijn we van Brennero (op de pas op de Itailiaans-Oostenrijkse grens) naar Innsbrück met de fiets afgedaald, heerlijk. We zijn Nederland fietsend binnengekomen door van Mönchengladbach naar Roermond te fietsen. En we  hebben het laatste stuk van Rotterdam naar Den Hoorn fietsend in stijl afgesloten. Zo werd de reis naar huis minder een 'terugreis'.

We willen verder nog iedereen die ons op onze reis heeft gevolgd daarvoor heel erg bedanken. Velen van jullie hebben bemoedigende reacties gestuurd, voor ons was dat ook elke keer weer leuk om te zien dat er zo werd meegeleefd.

Het was voor ons een fantastische ervaring, 5 weken 'on the road' met de fiets, we gaan daar nog ruim van nagenieten. En natuurlijk kriebelt in het achterhoofd een volgend avontuur.

Na enkele maanden hebben we een boek laten afdrukken van deze blog. Helaas zijn de foto's erg donker in het boek terecht gekomen. En dan kom je in een ' kastje naar de muur' discussie terecht tussen Reislogger en Peecho  (die het afdrukken verzorgt) Let hier dus extra op als je besluit van die service gebruik te maken, bij ons is het helaas niet opgelost!

1. Eduard Meulenberg:
    24 september 2014
    Hoi Renée en Hans,
    Goed dat jullie er weer zijn. We hebben genoten van jullie verhalen en gaan snel bijkletsen op het terras.
    Groet, Eduard en Wilma.
  2. Marianne:
    24 september 2014
    Welkom thuis!
    We hebben genoten van jullie verhalen.

Het bier staat koud en de chips zijn in huis evenals iets lekkers bij de koffie.
    Tot straks!!
  3. Pieter:
    26 september 2014
    HOME is where your WiFi connects automatically...
  4. Gitta en Michel:
    26 september 2014
    Mooi! Het leest alsof jullie een fastastische ervaring samen hebben gehad.